מזרחי טפחות תומך בלקוחות הבנק בעלי העסקים בעוטף ובשדרות

    נורית אפפלבוים No Comments on מזרחי טפחות תומך בלקוחות הבנק בעלי העסקים בעוטף ובשדרות

    לאחר שיצא עם סל הטבות והקלות נרחב בתחום המשכנתאות וניהול חשבון העו"ש למשקי בית, מציג מזרחי-טפחות את רשימת ההטבות שלו ללקוחותיו בעלי העסקים בכלל, בדגש על אלו הנמצאים בשדרות וביישובי העוטף :מענק אוטומטי של עד 20 אלף ₪, הלוואה של עד 50 אלף ₪ ללא ריבית והצמדה ועוד

    13:53
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on בשידור חי: הרבנית משטפנשט עשתה הפרשת חלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזרחי טפחות ממשיך להירתם ולתרום את חלקו למאמץ הלאומי, על רקע מצב המלחמה בדרום. לאחר שהודיע, כי יקצה עשרות מיליוני שקלים למימון מגוון פעולות תמיכה בתושבי הדרום, ובכלל זה אימוצם של העיר שדרות וקיבוץ כפר עזה, ולאחר שיצא עם סל הטבות והקלות נרחב למשקי הבית, כולל ביטול תשלום המשכנתא הקרוב לתושבי העוטף ושדרות, מציג הבנק את חבילת ההטבות הייחודית שלו ללקוחות הבנק בעלי העסקים, שפעילותם נפגעה משמעותית מאז פרוץ המלחמה.

    את עיקר המאמץ מפנה הבנק לעסקים הנמצאים בשדרות וביישובי העוטף, שרובם המכריע מושבתים, או פועלים באופן חלקי בלבד. לבעלי עסקים אלה יעניק הבנק – באופן אוטומטי וללא צורך בפנייה אליו – מענק של עד 20 אלף ₪, בהתאם לגובה האשראי שיש להם בבנק כיום, ועד לסכום מרבי של 2 מיליון ₪. המענק המיוחד ייכנס לחשבון בעלי העסקים בימים הקרובים. כמו כן, יאפשר הבנק לבעלי עסקים החווים קשיים תזרימים בשל המצב, הלוואה של עד 50 אלף ₪, ללא ריבית והצמדה, למשך 12 חודשים. בנוסף, יעמיד הבנק לעסקים אלו הלוואות של עד 1.5 מיליון ₪ מקרן החירום 'חרבות ברזל – צפונה דרומה', ללא עמלות.

    בעלי עסקים שיש ברשותם פיקדון בבנק הסגור לתקופה ארוכה ונזקקים מידית לכסף בחשבונם, יוכלו לשחרר עד 100 אלף ₪ מהפיקדון, ללא קנס שבירה.

    במקביל, הקים הבנק פלטפורמה דיגיטלית "כתום. ישראל", שבה מוצגים שירותים ומוצרים מאזור הדרום, על מנת לאפשר לאזרחים מכל רחבי המדינה להיחשף אליהם, לרכוש מהם מוצרים ולהסתייע בשירותיהם.



    0 תגובות